joi, 20 octombrie 2016

CELESTA - noua tigla metalica RUFSTER

Am lansat un nou model de tigla metalica: Celesta

Nu a fost usor, am dorit sa punem pe piata ceva ce se diferentiaza de restul produselor din aceeasi gama.
Am desenat, am proiectat, am simulat... si in final am reusit sa obtinem un model cu o geometrie optimizata atat din punct de vedere tehnic, cat si estetic.

Iata rezultatul:



























Celesta seamana mai degraba cu tigla ceramica decat cu tigla metalica datorita formelor masive si desingului bogat.
Are un aspect estetic superior altor modele asemanatoare datorita canalului capilar pronuntat, detaliu ce ii confera si o rezistenta mecanica mai mare.

Celesta este si simetric, ceea ce inseamna ca se poate monta fie de la stanga la dreapta (metoda clasica), fie invers, ceea ce usureaza montajul cand vine vorba de decupaje la dolii.
Simetria ii confera si avantajul de a putea fi facute economii la montaj, in cazul acoperisurilor cu 4 ape sau la decupaje in general, pentru ca ceea ce se decupeaza, se poate folosi in continuare.

Capetele sunt debitate 3D, deci imbinarile pe lungime sunt invizibile.
Lungimea ultimului pas se poate produce incepand de la 10 mm, ceea ce este din nou un avantaj raportat la materialul consumat, economiile fiind de minim 3% la necesarul de invelitoare, comparativ cu alte profile.






















Celesta este de acum disponibila in toata gama de culori si finisaje RUFSTER.
Dupa cum stiti, pe finisajul MPR, garantia este de 30 de ani, deci ganditi-va ce combinatie iese din Celesta cu finisaj MPR: un acoperis aspectuos, rezistent si accesibil in ce priveste pretul !

Aflati mai multe despre noua tigla metalica Celesta: http://www.rufster.ro/tigla-metalica/CELESTA.php

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu